PAȘI PENTRU A SLĂBI

„Cine mă iubește, mă iubește așa cum sunt”… nu mai este valabil în cazul meu. Probabil nici în cazul vostru… După câteva relații eșuate și pierderea încrederii, trebuie să schimbăm ceva la noi! După ce se transformă fizicul, psihicul va urma și el în mod automat. Așa că:

  • Pasul 1

    Înainte de a pleca la drum trebuie să facem o evaluare corectă a situației în care ne aflăm și să definim foarte clar obiectivele pe care dorim să le atingem. După cum am zis, avem nevoie de cântar, centimetru și mult curaj!

  • Pasul 2

    Respectarea programului de 3 mese principale pe zi care să păstreze noțiunea de dimineață, prânz și seară, la o distanță de maxim 5 – 6 ore între ele, și un interval de 3 ore de la ultima masă până la culcare… deci, disciplină!

  • Pasul 3

    Eliminarea produselor de tip fast-food, prăjeli, sosuri și orice alt tip de preparate care nu sunt în primul rând sănătoase pentru corpul nostru, și care stau în calea atingerii conformației pe care noi o dorim.

  • Pasul 4

    Necesarul caloric mediu pentru menținerea greutății la femei este de 1800-2000 de kcal, și 2200-2500 kcal la bărbați. În acest caz, dacă vrem să slăbim raportul trebuie redus, asta și în funcție de stilul de viață actual.

Din proprie experiență, te asigur că slăbitul nu este un lucru dificil. Dacă eu am reușit, cu siguranță vei putea și tu! Urmând dieta mea echilibrată, nu doar că vei căpăta aspectul fizic la care visezi, ci vei beneficia și de un plus de energie și de vitalitate.

Să ajungi în posesia dietei este mult mai ușor decât îți imaginezi. Trebuie să completezi doar câteva date, iar după ce o achiți, vei primi un email cu un link de unde o poți descărca direct în calculatorul sau în telefonul tău, să o ai la îndemână oricând!